Počet záznamov: 1  

Vyučovanie marketingového výskumu v e-learningovom prostredí Collaborize Classroom

  1. Názov Vyučovanie marketingového výskumu v e-learningovom prostredí Collaborize Classroom
    Súbežný názovTeaching marketing research in e-learning environment Collaborize Classroom
    Autorské údajeZoltán Rózsa, Stanislav Filip, Mária Tokárová
    Autor Rózsa Zoltán
    Spoluautori Filip Stanislav
    Tokárová Mária EUBFNHKHP - Katedra hospodárskej politiky FNH
    Zdrojový dokument Aktuálne trendy v manažmente verejnej správy : zborník príspevkov z medzinárodného vedeckého seminára : Bratislava 28. apríla 2011. S. 311-320. - Bratislava : crr.sk, 2011. ISBN 978-80-8137-001-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Heslá vzdelávanie elektronické * predmety učebné * výskum marketingový
    AnotáciaE-learning ako multimediálna podpora vzdelávacieho procesu vedie k skvalitneniu vzdelávania. Cieľom príspevku je prezentovať skúsenosti s tvorbou kurzu Marketingový výskum v e-learningovom prostredí Collaborize Classroom.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.