Počet záznamov: 1  

Marketingové riadenie školy ako faktor úspechu

  1. Názov Marketingové riadenie školy ako faktor úspechu
    Autorské údajeSaskia Repčíková
    Autor Repčíková Saskia
    Zdrojový dokument Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení. Č. 5 (2011), s. 8-12. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2011. ISSN 1336-9849
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá školy * zariadenia školské * plánovanie * plán marketingový * marketing mix
    AnotáciaMarketingové riadenie školy ako nástroj plnenia jej hlavného cieľa, vybudovať efektívne fungujúcu vzdelávaciu inštitúciu. Marketingové plány. Marketingový mix alebo 5P každej školy. Ilustračný príklad.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-12 + príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.