Počet záznamov: 1  

Analýza využívania prieskumu trhu v podmienkach podnikov v Slovenskej republike

  1. Názov Analýza využívania prieskumu trhu v podmienkach podnikov v Slovenskej republike
    Preklad názvuAnalysis of the use of market research in business conditions in the Slovak Republic
    Autorské údajeŠtefan Majtán, Dana Hrušovská
    Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 10, č. 21 (2011), s. 9-21. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2011. ISSN 1335-9746
    Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
    PoznámkyVEGA 1/0385/10
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá prieskum trhu * Slovensko * metódy štatistické * analýza ekonomická
    AnotáciaSúčasný stav problematiky prieskumu trhu doma a v zahraničí. Poznatky z analýzy prieskumu trhu v podmienkach Slovenskej republiky. Analýza využívania prieskumu trhu pomocou kontingenčných tabuliek. Analýza využívania prieskumu trhu pomocou štatistických testov. Hodnoty Pearsonovho a Cramerovho koeficientu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00996-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 21-23

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.