Počet záznamov: 1  

Product placement ako forma marketingovej stratégie

  1. Názov Product placement ako forma marketingovej stratégie : bakalárska práca
    Autorské údajeBarbora Mäsiarová, školiteľ: Petronela Luprichová
    Autor Mäsiarová Barbora
    Ďalší autori Luprichová Petronela (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKOP - Katedra obchodného práva OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra obchodného práva
    Vydavateľské údajeBratislava, 2010. - 48 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra849780

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce462.3 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.