Počet záznamov: 1  

Marketingová komunikácia podnikov cestovného ruchu

  1. Názov Marketingová komunikácia podnikov cestovného ruchu
    Súbežný názovMarketing communication in tourism entreprises
    Autorské údajeViera Frianová
    Autor Frianová Viera
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 44, č. 1 (2011), s. 25-34. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2011. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * marketing mix * ruch cestovný * podnik * prieskum informačný
    AnotáciaTeoretické východiská marketingovej komunikácie. Úloha marketingovej komunikácie podnikov cestovného ruchu. Ciele marketingovej komunikácie podnikov cestovného ruchu. Komunikačný mix. Rozpočet na marketingovú komunikáciu. Vybrané aspekty realizácie marketingovej komunikácie podnikov cestovného ruchu. Výsledky dotazníkového výskumu.
    Báza dátČLÁNKY
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.