Počet záznamov: 1
Trhové stratégie v cestovnom ruchu v podmienkach krízového vývoja na príklade Rakúska a Slovenska
Názov Trhové stratégie v cestovnom ruchu v podmienkach krízového vývoja na príklade Rakúska a Slovenska Súbežný názov Tourism market strategies under conditions of crisis on the example of Austria and Slovakia Autorské údaje Andrej Malachovský Autor Malachovský Andrej Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 44, č. 1 (2011), s. 4-15. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2011. ISSN 0139-8660 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ruch cestovný * manažment strategický * riadenie strategické * politika ruchu cestovného * produkty * trh * porovnanie medzinárodné * Rakúsko * Slovensko Anotácia Podstata a klasifikácia trhových stratégií. Druhy trhových stratégií v cestovnom ruchu. Potreba dlhodobého a koncepčného prístupu k politike cestovného ruchu. Porovnanie produktov cestovného ruchu Rakúska a Slovenska z pohľadu produkt - trh. Závery z porovnania. Báza dát ČLÁNKY Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 1-4
článok
Počet záznamov: 1