Počet záznamov: 1  

Trhové stratégie v cestovnom ruchu v podmienkach krízového vývoja na príklade Rakúska a Slovenska

  1. Názov Trhové stratégie v cestovnom ruchu v podmienkach krízového vývoja na príklade Rakúska a Slovenska
    Súbežný názovTourism market strategies under conditions of crisis on the example of Austria and Slovakia
    Autorské údajeAndrej Malachovský
    Autor Malachovský Andrej
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 44, č. 1 (2011), s. 4-15. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2011. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * manažment strategický * riadenie strategické * politika ruchu cestovného * produkty * trh * porovnanie medzinárodné * Rakúsko * Slovensko
    AnotáciaPodstata a klasifikácia trhových stratégií. Druhy trhových stratégií v cestovnom ruchu. Potreba dlhodobého a koncepčného prístupu k politike cestovného ruchu. Porovnanie produktov cestovného ruchu Rakúska a Slovenska z pohľadu produkt - trh. Závery z porovnania.
    Báza dátČLÁNKY
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.