Počet záznamov: 1  

Vplyv reklamy na využívanie zariadení rýchleho občerstvenia mladými spotrebiteľmi

  1. Názov Vplyv reklamy na využívanie zariadení rýchleho občerstvenia mladými spotrebiteľmi : bakalárska práca
    Autorské údajeJana Mistríková, školiteľ: Marína Korčoková
    Autor Mistríková Jana
    Ďalší autori Korčoková Marína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2010. - 48 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra849939
    DostupnosťAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.