Počet záznamov: 1  

Účinnosť vernostných programov v hotelierstve na Slovensku

  1. Názov Účinnosť vernostných programov v hotelierstve na Slovensku
    Súbežný názovEffectiveness of loyalty programs in the hotel industry in Slovakia
    Autorské údajeĽubica Hikkerová
    Autor Hikkerová Ľubica
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 44, č. 2 (2011), s. 83-92. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2011. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá hotelierstvo * hotely * ruch cestovný * zákazníci * lojálnosť zákazníkov * prieskum informačný * marketing
    AnotáciaVernostné programy v hotelierstve ako významný marketingový nástroj na odmenu súčasných zákazníkov, upútanie a získanie nových. Akým spôsobom možno prispieť k lepšiemu využitiu vernostných programov v slovenskom hotelierstve. Prieskum účinnosti vernostných programov uplatňovaných vo vybraných bratislavských hoteloch. Návrh a verifikovanie štrukturálneho modelu budovania lojality zákazníka.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.