Počet záznamov: 1
Stratégia marketingu vzťahov ako súčasť strategického marketingového plánovania rozvoja územia
Názov Stratégia marketingu vzťahov ako súčasť strategického marketingového plánovania rozvoja územia Preklad názvu Relationship marketing strategy as a part of strategic marketing planning of territorial development Autorské údaje Katarína Petríková, Alica Božíková Autor Petríková Katarína Spoluautori Božíková Alica Zdrojový dokument Geografické informácie 14. Č. (2010), s. 178-187. - Nitra : Fakulta prírodných vied Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre, 2010. ISSN 1337-9453 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * plánovanie * samospráva Anotácia Marketing vzťahov v miestnej samospráve. Stratégia marketingu vzťahov v strategickom marketingovom plánovaní rozvoja miestnej samosprávy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010:
článok
Počet záznamov: 1