Počet záznamov: 1  

Stratégia marketingu vzťahov ako súčasť strategického marketingového plánovania rozvoja územia

  1. Názov Stratégia marketingu vzťahov ako súčasť strategického marketingového plánovania rozvoja územia
    Preklad názvuRelationship marketing strategy as a part of strategic marketing planning of territorial development
    Autorské údajeKatarína Petríková, Alica Božíková
    Autor Petríková Katarína
    Spoluautori Božíková Alica
    Zdrojový dokument Geografické informácie 14. Č. (2010), s. 178-187. - Nitra : Fakulta prírodných vied Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre, 2010. ISSN 1337-9453
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * plánovanie * samospráva
    AnotáciaMarketing vzťahov v miestnej samospráve. Stratégia marketingu vzťahov v strategickom marketingovom plánovaní rozvoja miestnej samosprávy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010:

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.