Počet záznamov: 1
Vstup na zahraničný trh – ako sa rozhodujú slovenskí manažéri
Názov Vstup na zahraničný trh – ako sa rozhodujú slovenskí manažéri Autorské údaje Jana Magdolenová Autor Magdolenová Jana Zdrojový dokument Finančný manažment a controlling v praxi. Č. 6 (2011), s. 339-344. - Bratislava : Iura Edition, 2011. ISSN 1337-7574 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá podnikanie v zahraničí * trh zahraničný * rozhodovanie manažérske * prieskum informačný * internacionalizácia * Slovensko Anotácia Prieskum týkajúci sa problematiky intrernacionalizácie slovenských podnikov. Cieľ prieskumu - zistiť, aké postupy uplatňujú manažéri v procese rozhodovania o internacionalizácii firmy, výber vhodného zahraničného trhu, formy pôsobenia na ňom a aké metódy na podporu rozhodovania v tomto procese využívajú. Kritériá rozhodovania pri výbere zahraničného trhu. Stupeň internacionalizácie slovenských firiem. Podpora rozhodovania o vstupe na zahraničný trh. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 1-6
článok
Počet záznamov: 1