Počet záznamov: 1  

Vstup na zahraničný trh – ako sa rozhodujú slovenskí manažéri

  1. Názov Vstup na zahraničný trh – ako sa rozhodujú slovenskí manažéri
    Autorské údajeJana Magdolenová
    Autor Magdolenová Jana
    Zdrojový dokument Finančný manažment a controlling v praxi. Č. 6 (2011), s. 339-344. - Bratislava : Iura Edition, 2011. ISSN 1337-7574
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnikanie v zahraničí * trh zahraničný * rozhodovanie manažérske * prieskum informačný * internacionalizácia * Slovensko
    AnotáciaPrieskum týkajúci sa problematiky intrernacionalizácie slovenských podnikov. Cieľ prieskumu - zistiť, aké postupy uplatňujú manažéri v procese rozhodovania o internacionalizácii firmy, výber vhodného zahraničného trhu, formy pôsobenia na ňom a aké metódy na podporu rozhodovania v tomto procese využívajú. Kritériá rozhodovania pri výbere zahraničného trhu. Stupeň internacionalizácie slovenských firiem. Podpora rozhodovania o vstupe na zahraničný trh.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.