Počet záznamov: 1  

Špecifiká budovania corporate identity nefiremných subjektov s aplikáciou na možnosť zvyšovania medzinárodného imidžu krajiny, regiónu či sídla

  1. Názov Špecifiká budovania corporate identity nefiremných subjektov s aplikáciou na možnosť zvyšovania medzinárodného imidžu krajiny, regiónu či sídla : dizertačná práca
    Autorské údajeGabriela Ratkovská, školiteľ: Otília Zorkóciová
    Autor Ratkovská Gabriela EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Ďalší autori Zorkóciová Otília (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 161 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá identita podniková * identita * kultúra podniková * imidž * značky výrobné * vývoz * ruch cestovný * Slovensko * Česko
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra850098

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce3.3 MBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    850098SEKČasopisecká študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.