Počet záznamov: 1
Social media marketing in environment of Slovak internet market
Názov Social media marketing in environment of Slovak internet market Preklad názvu Marketing realizovaný prostredníctvom sociálnych médií v prostredí slovenského internetového trhu Autorské údaje Peter Dorčák, František Pollák Autor Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Spoluautori Pollák František Zdrojový dokument Journal of management and business : research and practice. Roč. 3, č. 1 (2011), s. 17-25. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2011. ISSN 1338-0494 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá trh elektronický * médiá * siete sociálne * nástroje marketingové * technológie komunikačné * internet * Slovensko * Európska únia * marketing Anotácia Porovnanie možností, ktoré prinášajú nové e-marketingové nástroje. Nový pohľad na problematiku prepracovanejších marketingových konceptov v praxi. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 02286-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 1-2
článok
Počet záznamov: 1