Počet záznamov: 1  

Social media marketing in environment of Slovak internet market

  1. Názov Social media marketing in environment of Slovak internet market
    Preklad názvuMarketing realizovaný prostredníctvom sociálnych médií v prostredí slovenského internetového trhu
    Autorské údajePeter Dorčák, František Pollák
    Autor Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Pollák František
    Zdrojový dokument Journal of management and business : research and practice. Roč. 3, č. 1 (2011), s. 17-25. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2011. ISSN 1338-0494
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá trh elektronický * médiá * siete sociálne * nástroje marketingové * technológie komunikačné * internet * Slovensko * Európska únia * marketing
    AnotáciaPorovnanie možností, ktoré prinášajú nové e-marketingové nástroje. Nový pohľad na problematiku prepracovanejších marketingových konceptov v praxi.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 02286-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.