Počet záznamov: 1
Cenová stratégia samoselekcie
Názov Cenová stratégia samoselekcie : je cestou k vyšším tržbám Autorské údaje Katarína Remeňová Autor Remeňová Katarína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 6-7 (2011), s. 67-69. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * nástroje marketingové * obchod * stratégia marketingová * ceny * diferenciácia cenová * ceny spotrebiteľské * segmentácia * zákazníci * tržby Anotácia Stratégia samoselekcie v cenovej diferenciácií a jej princípy. Použitie samoselekcie a zistenie potrieb zákazníka. Spôsob prezentácie produktov a ich vlastností. Výhody pre predajcu. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01075-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 1-12
článok
Počet záznamov: 1