Počet záznamov: 1
Značky, ktoré dávajú zmysel
Názov Značky, ktoré dávajú zmysel Autorské údaje Katarína Chomová Autor Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 6-7 (2011), s. 78-79. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * zodpovednosť spoločenská * značky výrobkov * výrobky značkové * ekológia * spotrebitelia Anotácia Problém budovania značiek v súčasnosti v kontexte vzájomnej previazanosti so spotrebiteľmi. Spoločenská zodpovednosť firiem - nový nástroj manažmentu značky (brand management). Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01912-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 1-12
článok
Počet záznamov: 1