Počet záznamov: 1  

Riadenie vzťahov so zákazníkmi

  1. Názov Riadenie vzťahov so zákazníkmi
    Autorské údajeZuzana Lukačovičová
    Autor Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Nové prístupy k výskumu zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. S. 24-38. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3209-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá manažment * zákazníci * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM
    AnotáciaVymedzenie koncepcie CRM. Zásady riadenia vzťahov so zákazníkmi. CRM - Lojalita zákazníka v kontexte značky. Lojalita zákazníka- predpoklad úspechu značky. Zamestnanci, značka a budovanie CRM.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01579-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.