Počet záznamov: 1
Analýza pozície značkových výrobkov na zahraničných trhoch
Názov Analýza pozície značkových výrobkov na zahraničných trhoch Autorské údaje Markus Reheis Autor Reheis Markus Zdrojový dokument Nové prístupy k výskumu zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. S. 39-54. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3209-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá značky výrobkov * kvalita výrobkov * trh tovarový * Čína Anotácia Pojem značka. Sila značky predstavuje pre podniky významný faktor. Aj pri vstupe na nové trhy ako napríklad čínsky trh, stavajú podniky na značke ako faktore úspechu. Čím vyššiu váhu pripisujú podniky svojej značke ako faktoru úspechu v Číne, tým väčší význam pripisujú aj ochrane práv svojej značky. Báza dát ČLÁNKY Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
článok
Počet záznamov: 1