Počet záznamov: 1  

Analýza pozície značkových výrobkov na zahraničných trhoch

  1. Názov Analýza pozície značkových výrobkov na zahraničných trhoch
    Autorské údajeMarkus Reheis
    Autor Reheis Markus
    Zdrojový dokument Nové prístupy k výskumu zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. S. 39-54. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3209-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá značky výrobkov * kvalita výrobkov * trh tovarový * Čína
    AnotáciaPojem značka. Sila značky predstavuje pre podniky významný faktor. Aj pri vstupe na nové trhy ako napríklad čínsky trh, stavajú podniky na značke ako faktore úspechu. Čím vyššiu váhu pripisujú podniky svojej značke ako faktoru úspechu v Číne, tým väčší význam pripisujú aj ochrane práv svojej značky.
    Báza dátČLÁNKY
    Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.