Počet záznamov: 1  

Potenciál geolokačných služieb v marketingovej komunikácii

  1. Názov Potenciál geolokačných služieb v marketingovej komunikácii
    Autorské údajeVeronika Pizano
    Autor Pizano Veronika
    Zdrojový dokument Scientia Iuventa 2011 : zborník príspevkov z medzinárodnej doktorandskej konferencie. S. 1-6. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB v Banskej Bystrici, 2011. ISBN 978-80-557-0190-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania
    Heslá technológie komunikačné * technológie informačné * riadenie diaľkové * prenos dát diaľkový * satelity * siete mobilné
    AnotáciaGeolokačné služby v marketingovej komunikácii. Princíp prihlasovania sa užívateľov. Možnosti a aplikácie na Slovensku. Príklady ich využitia, najmä v cestovnom ruchu a v gastronomickom odvetví.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.