Počet záznamov: 1  

Psychologické aspekty marketingovej kreativity v pôsobení reklamy

  1. Názov Psychologické aspekty marketingovej kreativity v pôsobení reklamy
    Súbežný názovPsychological aspects of marketing creativity in commercial effect
    Autorské údajeTatiana Soroková
    Autor Soroková Tatiana
    Zdrojový dokument Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. Roč. 6, č. 1 (2011), s. 4-13. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2011. ISSN 1336-9105
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Heslá komunikácia marketingová * podpora predaja * trh reklamný * mix komunikačný * reklama * médiá * techniky reklamné * metódy propagačné * psychológia reklamy
    AnotáciaCharakteristika marketingovej komunikácie. Reklama a podpora predaja v najpoužívanejších formách. Najdôležitejšie faktory firiem v prezentácii svojich produktov. Vplyv reklám na naše vedomie, podvedomie, návyky a zvyky. Ciele reklamy, médiá a spätná väzba.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.