Počet záznamov: 1  

Ako zvýšiť cenu a ostať konkurencieschopný

  1. Názov Ako zvýšiť cenu a ostať konkurencieschopný
    Autorské údajeKatarína Remeňová
    Autor Remeňová Katarína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 8 (2011), s. 58-59. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 330.13 - Hospodárnosť. Ekonomický princíp. Úžitok. Hodnota. Zákon hodnoty
    Heslá spoločnosti * produkty * náklady výrobné * ceny * tržby * hodnota tovaru * konkurencieschopnosť * zisk * zákazníci
    AnotáciaZvýšenie cien produktov a nástroje na riadenie tržieb. Rôzne ceny a rôzne cenové stratégie. Hodnota, ktorú si zákazník spojí s produktom. Príklady spoločností, ktoré zvýšili ceny svojich produktov o jedno percento.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01268-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.