Počet záznamov: 1  

Vplyv nových technológií v maloobchode na nákupný proces spotrebiteľa

  1. Názov Vplyv nových technológií v maloobchode na nákupný proces spotrebiteľa
    Autorské údajeLukáš Šveda, Ľuboš Oláh, Veronika Fogašová
    Autor Šveda Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Oláh Ľuboš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Fogašová Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Revue mladých vedcov : zborník vedeckých prác doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. S. 185-189. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2011. ISBN 978-80-554-0400-4
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
    PoznámkyVEGA 1/0333/11. - VEGA 1/0652/10
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá maloobchod * technológie informačné * technológie komunikačné * marketing * komunikácia marketingová * spotrebitelia * nákup * predaj
    AnotáciaMaloobchodná prevádzka ako miesto realizácie nákupného procesu spotrebiteľa. Zavádzanie vybraných technológií v maloobchode. QR kód ako efektívny nástroj marketingovej komunikácie maloobchodu so zákazníkom. Využite QR technológie pre marketing. Technológia Digital signage v maloobchode. Digitálne cenovky ako médium v maloobchode.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00950-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.