Počet záznamov: 1  

Systematic brand management model for value oriented brand management

  1. Názov Systematic brand management model for value oriented brand management
    Preklad názvuModel systematického riadenia značky pre hodnotovo orientovaný manažment značky
    Autorské údajeEleonora Fendeková, Michael Mandat
    Autor Fendeková Eleonora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Mandat Michael
    Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 40, č. 1 (2011), s. 7-21. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2011. ISSN 0323-262X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá stratégia marketingová * značky výrobkov * značky maloobchodné * hodnota podniku * hodnota pridaná * kontroling * rozhodovanie manažérske * manažment
    AnotáciaRôzne prístupy k budovaniu značky. Vývoj štvorfázového modelu manažmentu značky (analýza, stratégia, implementácia a brand controlling).
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01082-002, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF307.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.