Počet záznamov: 1  

Nepleťme si skrytou a podprahovou reklamu

  1. Názov Nepleťme si skrytou a podprahovou reklamu
    Autorské údajePetr Kůta
    Autor Kůta Petr
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 8 (Srpen 2011), s. 50. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Heslá reklama * propagácia * zákazníci * médiá * legislatíva
    AnotáciaPodprahová reklama ako zakázaný spôsob lákania zákazníkov je opradená celou radou nejasností. Charakteristika podprahovej reklamy. Podrahové informácie fungujú a nevedomky človeka ovplyvňujú v jeho rozhodovaní. Podprahová verzus skrytá reklama. Platnosť zákona o regulácii reklamy a zákona o prevádzkovaní rozhlasového a televízneho vysielania.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 8-12 + 4 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.