Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia firmy v oblasti ponuky služieb (stratégie poskytovateľov sociálnych služieb)

  1. Názov Marketingová stratégia firmy v oblasti ponuky služieb (stratégie poskytovateľov sociálnych služieb) : dizertačná práca
    Autorské údajeMichal Kraus, školiteľ: Jaroslav Kita
    Autor Kraus Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Kita Jaroslav (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 161 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.46 - Služby. Terciárny sektor
    Heslá služby starostlivosti sociálnej * služby sociálne * služby * stratégia marketingová
    Kategória EPCDizertačné a habilitačné práce
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra850938

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.7 MBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    850938SEKČasopisecká študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.