Počet záznamov: 1
Vplyv digitalizácie televízneho vysielania na marketingovú komunikáciu TV stanice
Názov Vplyv digitalizácie televízneho vysielania na marketingovú komunikáciu TV stanice : dizertačná práca Autorské údaje Štefan Eisele, školiteľ: Júlia Lipianska Autor Eisele Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Lipianska Júlia (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2011. - 147 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 621.39 - Oznamovacia elektrotechnika Heslá televízia * digitalizácia * komunikácia marketingová Kategória EPC Dizertačné a habilitačné práce Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 850940
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 3.2 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 850940 SEK Časopisecká študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1