Počet záznamov: 1  

Vplyv digitalizácie televízneho vysielania na marketingovú komunikáciu TV stanice

  1. Názov Vplyv digitalizácie televízneho vysielania na marketingovú komunikáciu TV stanice : dizertačná práca
    Autorské údajeŠtefan Eisele, školiteľ: Júlia Lipianska
    Autor Eisele Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Lipianska Júlia (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 147 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 621.39 - Oznamovacia elektrotechnika
    Heslá televízia * digitalizácia * komunikácia marketingová
    Kategória EPCDizertačné a habilitačné práce
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra850940

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce3.2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    850940SEKČasopisecká študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.