Počet záznamov: 1  

Presvedčovacia reklama - spotrebiteľské postupy spracovania informácií

  1. Názov Presvedčovacia reklama - spotrebiteľské postupy spracovania informácií
    Preklad názvuPersuasive Advertising - Consumer Information Processing Procedures
    Autorské údajeKornélia Richterová, Helena Labská
    Autor Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentTradiční a nové v marketingové komunikaci. S. 21-29. - Zlín : VeRBuM, 2011. ISBN 978-80-87500-04-0
    Výstup z projektu VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
    VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
    PoznámkyVEGA 1/0652/10. - VEGA 1/0418/11
    Druh dokumenturozpis článkov z kníh
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * reklama * propagácia * spotrebitelia * zákazníci
    AnotáciaVymedzenie dvoch ciest spracovania informácií z presvedčovacej reklamy, a to hlavnej a periférnej. Príspevok chce poskytnúť obraz o spotrebiteľskej ELM pri realizovaných nákupoch, poukázať na vzťah presvedčovania s procesom nákupného rozhodovania spotrebiteľov. Doplnkom je ilustrácia podnetov aplikovateľných pre teóriu a prax modernej komunikácie.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01022-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.