Počet záznamov: 1  

The importance of consumer analysis in tourism industry

  1. Názov The importance of consumer analysis in tourism industry
    Autorské údajeEva Hvizdová st., Eva Hvizdová
    Autor Hvizdová Eva
    Spoluautori Hvizdová Eva ml. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Transactions of the Technical University of Košice : Research reports from the Universities of Košice : a special issue devoted to the conference Innovations of business activities VI. No. 1 (2011), pp. 104-108. - Košice : Technical University of Košice. ISSN 1335-2334
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá turistika * správanie spotrebiteľa * služby * analýzy
    AnotáciaSprávanie spotrebiteľa v oblasti turizmu. Turizmus a kvalita služieb. Význam monitorovania správania spotrebiteľa v oblasti turizmu - je to považované za kľúčový faktor úspechu tohto sektora.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01043-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.