Počet záznamov: 1
The importance of consumer analysis in tourism industry
Názov The importance of consumer analysis in tourism industry Autorské údaje Eva Hvizdová st., Eva Hvizdová Autor Hvizdová Eva Spoluautori Hvizdová Eva ml. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Transactions of the Technical University of Košice : Research reports from the Universities of Košice : a special issue devoted to the conference Innovations of business activities VI. No. 1 (2011), pp. 104-108. - Košice : Technical University of Košice. ISSN 1335-2334 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá turistika * správanie spotrebiteľa * služby * analýzy Anotácia Správanie spotrebiteľa v oblasti turizmu. Turizmus a kvalita služieb. Význam monitorovania správania spotrebiteľa v oblasti turizmu - je to považované za kľúčový faktor úspechu tohto sektora. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01043-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1