Počet záznamov: 1  

Proces category managementu

  1. Názov Proces category managementu
    Autorské údajeAndrea Kružlíková
    Autor Kružlíková Andrea EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 20.-21. máj 2010, Mojmírovce. S. 266-274. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing manažment * stratégia obchodná * nástroje marketingové * stratégia marketingová * reťazce distribučné * stratégia distribučná * spokojnosť zákazníkov * konkurencia
    AnotáciaCategory management a metódy podporujúce strategickú spoluprácu v distribučnom kanáli so zreteľom na uspokojenie potrieb zákazníka. Definícia a proces Category managementu. Kooperácia medzi dodávateľom a obchodníkom.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00838-046, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.