Počet záznamov: 1  

Vplyv zavedenia eura na nákupné správanie spotrebiteľov vo vybranom regióne

  1. Názov Vplyv zavedenia eura na nákupné správanie spotrebiteľov vo vybranom regióne : bakalárska práca
    Autorské údajeLukáš Hamrák, školiteľ: Jozef Gajdoš
    Autor Hamrák Lukáš
    Ďalší autori Gajdoš Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu
    Vydavateľské údajeKošice, 2011. - 66 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra859466

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.