Počet záznamov: 1  

Využitie nástrojov marketingového mixu pri zvyšovaní spokojnosti spotrebiteľov s produktmi spoločnosti Tauris, a. s. Rimavská Sobota v Košickom kraji

  1. Názov Využitie nástrojov marketingového mixu pri zvyšovaní spokojnosti spotrebiteľov s produktmi spoločnosti Tauris, a. s. Rimavská Sobota v Košickom kraji : diplomová práca
    Autorské údajeEmília Tóthová, školiteľ: Lenka Pčolinská
    Autor Tóthová Emília
    Ďalší autori Pčolinská Lenka (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu
    Vydavateľské údajeKošice, 2011. - 85 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra855822

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.5 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.