Počet záznamov: 1  

Analýza marketingových aktivít vo firme zaoberajúcej sa výrobou tokajského vína

  1. Názov Analýza marketingových aktivít vo firme zaoberajúcej sa výrobou tokajského vína : diplomová práca
    Autorské údajePeter Bogda, školiteľ: Matej Polák
    Autor Bogda Peter
    Ďalší autori Polák Matej (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu
    Vydavateľské údajeKošice, 2011. - 79 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra855767
    DostupnosťAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.