Počet záznamov: 1  

Reklama ako jeden z nástrojov komunikačného mixu

  1. Názov Reklama ako jeden z nástrojov komunikačného mixu : bakalárska práca
    Autorské údajeMiroslava Valkovičová, školiteľ: Jana Nimrichterová
    Autor Valkovičová Miroslava
    Ďalší autori Nimrichterová Jana (Školiteľ (konzultant))
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu
    Vydavateľské údajeKošice, 2011. - 58 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra859515

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.