Počet záznamov: 1  

Správanie spotrebiteľov pod vplyvom reklamy

  1. Názov Správanie spotrebiteľov pod vplyvom reklamy : bakalárska práca
    Autorské údajeAntónia Jaworska, školiteľ: Ľubica Myšľanová
    Autor Jaworska Antónia
    Ďalší autori Myšľanová Ľubica (Školiteľ (konzultant))
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu
    Vydavateľské údajeKošice, 2011. - 45 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra859479

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce856 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.