Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia bioproduktov pre vybraný trhový segment

  1. Názov Marketingová stratégia bioproduktov pre vybraný trhový segment : bakalárska práca
    Autorské údajePeter Gazdačko, školiteľ: Katarína Petrovčíková
    Autor Gazdačko Peter
    Ďalší autori Petrovčiková Katarína (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu
    Vydavateľské údajeKošice, 2011. - 52 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra859461

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce18.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.