Počet záznamov: 1  

Marketing vybranej pivovarníckej spoločnosti a jeho uplatnenie pri tankovom pive

  1. Názov Marketing vybranej pivovarníckej spoločnosti a jeho uplatnenie pri tankovom pive : bakalárska práca
    Autorské údajePeter Lengyel, školiteľ: Michal Chudík
    Autor Lengyel Peter
    Ďalší autori Chudík Michal (Školiteľ (konzultant))
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu
    Vydavateľské údajeKošice, 2011. - 72 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra859518
    DostupnosťAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.