Počet záznamov: 1  

Marketingový mix spoločnosti

  1. Názov Marketingový mix spoločnosti : bakalárska práca
    Autorské údajeTomáš Pjontek, školiteľ: Zuzana Michalcová
    Autor Pjontek Tomáš
    Ďalší autori Michalcová Zuzana (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 43 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra859365

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce618 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.