Počet záznamov: 1  

Rozdiel pri uplatňovaní marketingového mixu medzi kamenným a internetovým obchodom

  1. Názov Rozdiel pri uplatňovaní marketingového mixu medzi kamenným a internetovým obchodom : bakalárska práca
    Autorské údajeVeronika Švecová, školiteľ: Soňa Nemečková
    Autor Švecová Veronika
    Ďalší autori Nemečková Soňa (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska , (Bratislava, Slovensko)
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 49 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra859372

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha1.5 MBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce808.4 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Plný text PDF2.5 MBverejne dostupné