Počet záznamov: 1  

Marketingové stratégie nadnárodných spoločností

  1. Názov Marketingové stratégie nadnárodných spoločností : bakalárska práca
    Autorské údajeEliška Gašpieriková, školiteľ: Soňa Nemečková
    Autor Gašpieriková Eliška
    Ďalší autori Nemečková Soňa (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska , (Bratislava, Slovensko)
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 46 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra859374

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF557.1 KBverejne dostupné