Počet záznamov: 1  

Marketingové analýzy potrieb zákazníkov - metódy a postup

  1. Názov Marketingové analýzy potrieb zákazníkov - metódy a postup : bakalárska práca
    Autorské údajeKatarína Medňanská, školiteľ: Andrej Dupaľ
    Autor Medňanská Katarína
    Ďalší autori Dupaľ Andrej (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu výroby a logistiky - zrušená
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 48 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra859285

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce478.8 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.