Počet záznamov: 1  

Vplyv globálnej hospodárskej krízy na uplatňovanie marketingových nástrojov podniku

  1. Názov Vplyv globálnej hospodárskej krízy na uplatňovanie marketingových nástrojov podniku : bakalárska práca
    Autorské údajeDávid Kohúth, školiteľ: Soňa Nemečková
    Autor Kohúth Dávid
    Ďalší autori Nemečková Soňa (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska , (Bratislava, Slovensko)
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 46 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra859375

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce830.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Plný text PDF896.8 KBverejne dostupné