Počet záznamov: 1  

Zhodnotenie marketingového mixu v konkrétnej firme

  1. Názov Zhodnotenie marketingového mixu v konkrétnej firme : diplomová práca
    Autorské údajeMartin Schneider, školiteľ: Marína Korčoková
    Autor Schneider Martin
    Ďalší autori Korčoková Marína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu , (Bratislava, Slovensko)
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 70 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra854503

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF3.9 MBverejne dostupné