Počet záznamov: 1  

Reklamácie v aktuálnej spotrebiteľskej situácii ako nástroj na udržanie zákazníka

  1. Názov Reklamácie v aktuálnej spotrebiteľskej situácii ako nástroj na udržanie zákazníka : diplomová práca
    Autorské údajeGabriela Stanková, školiteľ: Marína Korčoková
    Autor Stanková Gabriela
    Ďalší autori Korčoková Marína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu , (Bratislava, Slovensko)
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 86 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra854511

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF2.1 MBverejne dostupné