Počet záznamov: 1  

Meranie efektívnosti marketingových aktivít v podniku

  1. Názov Meranie efektívnosti marketingových aktivít v podniku : bakalárska práca
    Autorské údajeRenáta Mašánová, školiteľ: Milan Oreský
    Autor Mašánová Renáta
    Ďalší autori Oreský Milan (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 73 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra858604

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce488.1 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.