Počet záznamov: 1
Public relations ako prostriedok marketingovej komunikácie kultúrnych inštitúcii a organizácií
Názov Public relations ako prostriedok marketingovej komunikácie kultúrnych inštitúcii a organizácií : bakalárska práca Autorské údaje Eva Beňová, školiteľ:Dominika Hovančáková Autor Beňová Eva Ďalší autori Hovančáková Dominika (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2011. - 44 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 858591
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 250.3 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1