Počet záznamov: 1  

CRM systémy ako nástroj zvyšovania efektívnosti marketingových kampaní

  1. Názov CRM systémy ako nástroj zvyšovania efektívnosti marketingových kampaní : diplomová práca
    Autorské údajePeter Kollár, školiteľ: Gabriela Kristová
    Autor Kollár Peter
    Ďalší autori Kristová Gabriela (Školiteľ (konzultant)) EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Korporácia Fakulta hospodárskej informatiky EU . Katedra aplikovanej informatiky , (Bratislava, Slovensko)
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 53 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra853422

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce519.9 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Plný text PDF520.4 KBverejne dostupné