Počet záznamov: 1  

Internetová reklama a jej vplyv na udržateľnú konkurencieschopnosť firmy

  1. Názov Internetová reklama a jej vplyv na udržateľnú konkurencieschopnosť firmy : diplomová práca
    Autorské údajeTomáš Brusnický, školiteľ: Mária Szivósová
    Autor Brusnický Tomáš
    Ďalší autori Szivósová Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Korporácia Fakulta hospodárskej informatiky EU . Katedra aplikovanej informatiky
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 81 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra853368

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.7 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.