Počet záznamov: 1  

Podlahová grafika: cesta efektivní reklamy

  1. Názov Podlahová grafika: cesta efektivní reklamy
    Autorské údajeVáclav Loubek
    Autor Loubek Václav
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 9 (Září 2011). - Praha : Economia, 2011
    Venkovní reklama : společná příloha týdeníku Marketing&Media 39/2011 a měsíčníku Trend marketing 9/2011. Č. 26.9. (2011), s. 16-17. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * propagácia * marketing * efektívnosť * bezpečnosť * zákazníci * tovar
    AnotáciaPodlahová reklama ako súčasť in-store kampaní. Výskumy potvrdzujú obľúbenosť podlahovej reklamy. Trendom je 3D prevedenie. Voľba kvalitného a bezpečného materiálu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 8-12 + 4 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.