Počet záznamov: 1  

Konkurenčná schopnosť, hodnota pre zákazníka a trhová hodnota podniku

  1. Názov Konkurenčná schopnosť, hodnota pre zákazníka a trhová hodnota podniku
    Súbežný názovCompetitiveness, value for customers and market value of an enterprise
    Autorské údajeLucia Knapcová-Košábková
    Autor Knapcová-Košábková Lucia
    Zdrojový dokument Znalectvo : v odboroch Stavebníctvo a Podnikové hospodárstvo. Roč. 14, č. 1 (2009), s. 11-15. - Žilina : Ústav súdneho inžinierstva Žilinskej univerzity v Žiline, 2009. ISSN 1335-809X Sch.
    PoznámkyVEGA 1/4565/07. - Res. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.137 - Konkurencia
    Heslá podnik * hodnota podniku * prostredie podnikateľské * hodnota trhová * konkurencieschopnosť * vzťahy trhové * zákazníci * výhody konkurenčné * ukazovatele hodnotové
    AnotáciaKonkurenčná schopnosť a problematika konkurencieschopnosti krajín na svetových trhoch. Definícia národnej konkurencieschopnosti podľa OECD. Ekonomická koncepcia trhovej hodnoty podniku i hodnoty pre zákazníka. Metódy stanovenia hodnoty.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2009: 1-4

    článok

    článok

    Do košíka